Raceroei Regatta NK Groot 2026

Home » Roeien » Wedstrijd- en competitie » Verslagen » Raceroei Regatta NK Groot 2026

Raceroei Regatta NK Groot 2026

Afgelopen weekend was de Raceroei Regatta op de Willem-Alexanderbaan, waar ook een deel van de velden als NK Groot waren uitgeschreven. Namens De Hunze deden Daan, Jens, Lotte en Noor in verschillende velden mee.

Op zondag zijn Lotte en Noor in het veld Vrouwen 18 8+Nederlands Kampioen geworden. In een combinatie van maar liefst zes verenigingen (Viking, Hemus, De Maas, De Hunze, Beatrix en Iris) wisten zij met een ruime voorsprong te winnen.

Lotte en Noor en hun coaches Gerrit, Ingrid en Sietse van harte gefeliciteerd met deze mooie NK titel.

De volledige uitslagen zijn hier te vinden.